نظر آنیتا فخاری برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، محمدصالح نورانی زاده
۴.۶(امتیاز ۳۲۰۷ نفر)
آنیتا فخاری
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
در کل کتاب خوبی بود ولی گوینده افتضاح بود و‌ باعث‌حواس پرتی مسشد، گوینده فکر کرده بود دوبلوره و صدای مردونه و‌بچه گونه در می‌آورد و حتی صدای پیرزن و باعث دور شدن از فضای کتاب و‌ حواس پرتی میشد نمره به گوینده صفر
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟