نظر محمد گلزاردلیر برای کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

شیطان و دوشیزه پریم
پائولو کوئیلو، بهناز سلطانیه
۴.۳(امتیاز ۷۲۱ نفر)
محمد گلزاردلیر
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
خوب بود من که خوشم اومد ولی میشد از گویندگان متفاوتی استفاده کرد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟