نظر زهره آذر برای کتاب یه جور ناجور

یه جور ناجور
زهرا علیرضازاده
۴(امتیاز ۱۷۰ نفر)
زهره آذر
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
این کتاب خیلی خوب بود متن بسیار روان بود داستان (فال) خیلی دوست داشتم. خانم علیرضازاده قلم بسیار خوبی دارن🌹
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟