نظر Samira Ahmadi برای کتاب همهی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

همهی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3
Samira Ahmadi
۱۴۰۴/۱۲/۲۲
10
این جلد نسبت به جلد قبل جذابیت کمتری داشت و احساس میشد که پرش های زیاد کمی گیج کننده میشد خوبه که خواننده منتظر جلد بعدی کتاب باشه ولی الان معلوم نشد دگار و دوستانش چه اتفاقی براشون افتاد و ضمنا بد قولی انتشار بعدی کتاب رو هم باتوجه به اینکه الان انتهای سال ۱۴۰۴ هستیم به موضوع اضافه کنید. ولی در کل این نویسنده و برادرش جزء محدود نویسندگانی هستند که تز خواندن کتابهاشون لذت میبرم. درپناه حق باشید
کِرادِن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
این کارتون که 4 ستاره دادین واقعا درست نبود این جلد از همه جلد های مهیج تر بود