نظر 𝐙𝐀𝐇𝐑𝐀 برای کتاب پادشاه غرور

پادشاه غرور
آنا هوانگ، مونا نصر
۴.۳(امتیاز ۱۸ نفر)
𝐙𝐀𝐇𝐑𝐀
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
سلام من این کتاب و خوندم و تو یه روز کلش و تمام کردم از اونجایی که جلد اول یعنی پادشاه خشم و خونده بودم خیلی با شخصیت‌ها مچ بودم و خوب توی ذهنم شکل گرفته بود از نظرم خیلی خوب بود داستان پر پیج و خم تری نسبت به پادشاه خشم داشت و من ازش خیلی راضی بودم حالا کنجکاوانه میخوام جلد سوم منتشر بشه تا حال و احوال دامینیک و ببینم ممنون از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟