نظر مهسا بارسم برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
مهسا بارسم
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
اول از همه تشکر میکنم از کتابراه و گوینده‌ی عالی کتاب، من اولین کتابیه که از این نویسنده میخونم و به نظرم کشش داستان نسبتا خوب بود ولی پایان بندی دقیقی نداشت، در کل بد نبود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟