نظر روزبه هرمزی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
روزبه هرمزی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
داستان یک هزارتوی معمایی و سورپرایز کننده است که در کوچه پس کوچه‌های ژاپن رخ میده. از اونا که تا چند روز ذهنت رو درگیر میکنه و درنهایت شوکه میشی. به شدت توصیه میشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟