نظر Mary برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
Mary
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
تا نیمه ی کتاب رو خوندم و بخش های مکالمات بد نیست و کشش داره که گوش بدم و صدای گوینده ها خوبه ارتباط خوبی برقرار کردم ولی هنوز دقیقا متوجه وضیت خواهری که تو خوابه نشدم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟