نظر لیلی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
لیلی
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
خب دوسش داشتم و موضوع جذاب و متفاوت بود اما قسمت آخر عجیب بود و نتونستم درک کنم... حس و رابطه بین اری و ماری.. یکمی مبهم تو ذهنم موند ولی در کل این رمان جادویی رو بهتون پیشنهاد میکنم🤝🏻😍
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟