نظر Spring sadeghi برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
Spring sadeghi
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
داستان جالبی بود، فقط راوی داستان بعضی جاها انگار آدامس تو دهنش بود و داشت روایت میکرد، رو اعصاب منی که داشتم با هندزفری گوش میکردم بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟