نظر ali tabatabaie برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
ali tabatabaie
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
این کتاب موراکامی رو هنوز نتوانستم بخوانم، ولی کتاب دیگر موراکامی را که خواندم همان اوایل رها کردم.... با قلم نویسنده نتوانستم ارتباط بگیرم... در هر حال ممنون از کتابراه دوست‌داشتنی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟