نظر عطیه کیمیایی برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
عطیه کیمیایی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
کتاب جالبی بود و پر از پیام و نکات ارزنده بود. ارزش خوندن داره.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟