نظر نیوشا خادمی برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
نیوشا خادمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
بنظر من اونقدر خوب نبود خیلی سطحی و معمولی حتی بد بعضی وقتا …
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟