نظر علیرضا اردشیری برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
علیرضا اردشیری
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
خوب بود خدا روشکر
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟