نظر مریم م.م.ف برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
مریم م.م.ف
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
یک رمان ساده و سطحی بود. صدای گوینده و خوانش بسیار عالی بود و باعث شد من کتاب تا پایان گوش بدم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟