نظر پرستو برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
پرستو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
واقعا کتاب قشنگیه. ساده، در عین حال پر از لایه و عمیق. خوانشش هم حرف نداشت. ریتم و لحن عالی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟