نظر سیما علیپورنوری برای کتاب بادام

بادام
وون پیونگ سون، مریم بردبار
۴.۵(امتیاز ۷۳ نفر)
سیما علیپورنوری
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
کتاب خوبیه ولی خیلی منو جذب نکرد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟