نظر Farhad برای کتاب بیابان ایریا

بیابان ایریا
کیان نورانی
۴.۲(امتیاز ۱۳۲ نفر)
Farhad
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
کتاب خوبی بود داستانه جالبی داشت فضاسازی عالی ولی مشکلش این بود که نویسنده انگار می خواست کتاب رو چند جلدی کنه چون یک جورایی نیمه تموم پایان یافت!!!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟