نظر سودابه مشایخی برای کتاب فلسفه‌ام درد می‌کند

فلسفه‌ام درد می‌کند
پیام بخشعلی
۴.۳(امتیاز ۲۲ نفر)
سودابه مشایخی
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
خیلی خوب بود لذت بردم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟