نظر Farhad برای کتاب ملاقاتهای من با خودم در جهانهای موازی

ملاقاتهای من با خودم در جهانهای موازی
Farhad
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
00
کتاب بدی تبود ولی بیشتر یک نظریه و عرفانی بود
ناصر آهنی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
ممنون از نظرتان. در واقع کتاب تلفیقی از فلسفه، عرفان و فیزیک هست که به شیوه داستان و خاطره بیان شده