نظر کاربر ر برای کتاب صوتی موش خالی بند

موش خالی بند
کاربر ر
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
00
قصهی خوبی بود فقط استفاده مکرر از کلمه لاف و خالی بندی زیاد جالب نبود میشد از کلمات بهتری استفاده کرد که برای بچهها ملموس تر باشه
یاسمین
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
الان تو میگی ملموس بقیه میفهمن تو چی مگی منظورم بچه ها هست
یاسمین
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
الان تو میگی ملموس بقیه میفهمن تو چی مگی منظورم بچه ها هست