نظر ایرج میرزا برای کتاب صوتی کیمیاگر

کیمیاگر
پائولو کوئیلو، سونیا سینگ
۴.۷(امتیاز ۵۹۰ نفر)
ایرج میرزا
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
عالی.. کتاب خوبی بود.. ارزشش رو داره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟