نظر behnam rostami برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود دولت آبادی، میلاد تمدن
۴.۲(امتیاز ۱۵۳۱ نفر)
behnam rostami
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
داستان بسیار قشنگی بود، داستان خیلی از ماها که روزگاری است مرده ایم و منتظر مرگ جسمی هستیم، صدای گوینده گان هم خوب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟