نظر N.n.Takhti برای کتاب صوتی زن همسایه

زن همسایه
شاری لاپنا، عباس زارعی
۴.۳(امتیاز ۳۱۴ نفر)
N.n.Takhti
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
با سلام و خسته نباشید داستان قشنگی هست اجرای قابل قبولی دارد و به ما یاد آوری میکند که قدر داشته های خود را بدانیم و حسرت زندگی دیگران را نخوریم بهم عشق بورزیم و حریم خصوصی خود و دیگران را رعایت کنیم. موفق باشید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟