نظر مجیدشهنی برای کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3
امین فرد
۴.۹(امتیاز ۱۲۴ نفر)
مجیدشهنی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
کتاب جذابی برای من بود البته باید از اول همه نسخه هاشو خوند یه دنیای تخیلی که شاید در گذشته نه به این شکل ولی وجود داشته ما در روزگار کسالت آوری زندگی میکنیم کسانی که هزاران سال پیش از این زندگی میکردند چقدر دنیای بزرگتر و جذاب تری داشتند.
کِرادِن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
دوست عزیز پس چرا 3 ستاره دادی؟ من این کتاب رو از بس خوندم حفظم و واقعا 5 ستاره هم کمه اگر امکان داره نظرتو درست کن❤️
👋 سوالی دارید؟