نظر سمانه برای کتاب صوتی چه بر تو گذشته است؟

چه بر تو گذشته است؟
بروس دی پری، اپرا وینفری
۴.۱(امتیاز ۵۴ نفر)
سمانه
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کتاب خیلی خوبی بود، باعث شد درک کنم چرا وقتی کسی رفتاری خاص نسبت بمن انجام میده، ناخودآگاه رفتار تکراری رو انجام میدم که دلم نمی‌خواد انجام بدم که این اتفاقات از گذشته نشات گرفته که باعث شده نسبت به چیزی شرطی شویم که ناخودآگاه بدنمان با قرار گرفتن در آن شرایط، واکنش یکسان انجام میدهد که با آگاه شدن از آن قابل تغییر هست.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟