نظر رژین 😌 برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
رژین 😌
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کتاب قشنگی بود ارزش یک بار گوش کردن رو داره تنها مشکلش این بود که گوینده گاهی خودش میزد رو دور تند
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟