نظر حسین سلطانی برای کتاب مغازه‌‌‌ خودکشی

مغازه‌‌‌ خودکشی
ژان تولی، بنفشه کاظمی
۴.۱(امتیاز ۸۱ نفر)
حسین سلطانی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
کتاب بسیار با محتوا و روانی بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟