نظر تلما قاسمی برای کتاب صوتی سفر به موزه

سفر به موزه
صفیه پرماس، شیوا رضوی
۴.۳(امتیاز ۴۲۶ نفر)
تلما قاسمی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
خوبه ممنونم از جناب صفیه پرماس و جناب پیمان قریب پناه اگه کتابش هم بود خوب بود ولی ما داخل ایران موزه دایناسور نداریم و موزه حیوانات با جانور شناسی فرق داره و سفر یعنی بریم جایی و آنجا زیاد بمانیم نه که ده دقیقه بریم موزه و خراب کاری کنیم و برگردیم و تو تصویر بستنی رو سر افشین چی کار میکنه؟ برای سنین ۲_۷سال خوبه اگه تصویر هم داشت عالی بود
مرسانا آل بویه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
اگه اینترنت رو روشن کنی و تصویری شو دانلود کنی تصویرشم هست و بستنی هم روی افشین افتاده چون داشته بستنی می‌خورده که دایی خورده بهش و بستنی ریخته رو سرش
👋 سوالی دارید؟