نظر فرهمند برای کتاب صوتی مغازه خودکشی

مغازه خودکشی
ژان تولی، احسان کرم ویسی
۴.۴(امتیاز ۲۴۵۰ نفر)
فرهمند
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
کتاب خوب و متفاوتی بود شاید در آینده برای ما هم اتفاق بیوفته
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟