نظر نسرین ق برای رمان تلخ و شیرین

رمان تلخ و شیرین
نسرین ثامنی
۴(امتیاز ۳۴ نفر)
نسرین ق
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
رمان قشنگی بود. ولی جای کار بیشتری در نگارشش بود و می تونست جذاب‌تر از این نوشته بشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟