نظر ملیحه بهبهانی برای کتاب صوتی خودم

خودم
بهناز بدرزاده، علی فخاری
۳.۵(امتیاز ۱۱۰۵ نفر)
ملیحه بهبهانی
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
نه از صدای راوی خوشم اومد نه از داستان پر از تناقض
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟