نظر فاطمه مبهم برای کتاب مغازه‌‌‌ خودکشی

مغازه‌‌‌ خودکشی
ژان تولی، بنفشه کاظمی
۴.۱(امتیاز ۸۱ نفر)
فاطمه مبهم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بینظیر بود این کتاب و پایان بسیار جذابی داشت...
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟