نظر مریم جهانپور برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
مریم جهانپور
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
دوستش داشتم زیبا بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟