نظر ابوالفضل ذكريا برای کتاب اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی

اقیانوس: طریقه جدا نمودن روح از بدن و انجام سفرهای ذهنی
علی رحیم بخش
۴.۳(امتیاز ۵۷۳ نفر)
ابوالفضل ذكريا
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
من نمیدنم چرا بعضی از نویسنده‌ها دوست دارن یک کتاب کلا 5 تا 10 صفحه‌ای داستان پردازی از خودشون میکنن کلا این کتاب 5 صفحش مفید مابقی داستان داخل کتاب یکسری اصول گفته شده حالا اینکه این اصول خودش اصولی هست یا نه بنده نمیدونم به نظر شخصی بنده این کاری که هیچ منفعتی نداره برای یک شخص چرا باید انجام بشه و این کار‌ها کلا اصولی نیست به دلیل اسیب از طریق هیپنوتیزم میشه اگاهی گرفت یعنی شخص مدیوم میشه و با انرژی‌های برتر ارواح ارتباط میگیره شاید یکسری بخوان بگن با انجام دادن این کارها خیلی عجیب غریبن یا خفنن یا شاید همش به خاطر شهرت و پول در اوردن از این راه باشه شما روحت پرواز دادی رفت چه کار مفیدی برای جامعه مردم داری انجام میدی با اینکار؟؟ اگر با این کار به اگاهی رسیدید خب مردم اگاه کنید اگرم رفتید پرواز دادید به چیزی نرسیدید چه لزمی داره یکی دیگه بره پرواز بده روحش … داخل کتاب یه ضدو نقیض‌های دیدم وقتی انسان از حالت ماده خارج میشه یعنی از جهان مادی خارج میشه زمانی وجود نداره یعنی زمان برای این جهان معنی داره چطوری یک نفر میره زمان گذشته؟؟ اصلا اینده و گذشته معنی و مفهوم نداره فقط حال یا اکنون که معنی داره
علی رحیم بخش
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
همینقدر بدونی که مرگ وجود داره افرادی که مرتکب گناه میشن دیگه اگه انسان باشن دیگه نمی شن؛ فعلاً و فقط همین بدون دنیایی دلیل کاه وجود کارآیی داره برای این گونه از افراد کافیه و سلام دنیا برای همین گونه افراد تا همین حد هم باشه بسه و تمام.
علی رحیم بخش
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
برای بعضی از افراد ۵ صفحه که سهله اگه ۵ میلیون صفحه هم بنویسی از انسان بودن و انسانیت سر در نمیارن و بویی نمی برند. و سلام خدا کنه که تا همین حد حالیشون بشه انسان بودن و انسانیت یعنی چی و یعنی کی و ترحم در کجای قلب و چگونه هست و انجام عملی باید در موردش انجام بگیره.
👋 سوالی دارید؟