نظر Elaheh Ebrahimian برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کتاب مفیدی بود بیشتر جنبه عبرت آموزی و خلاقی داره ولی حیف در جهان واقعی کمتر کسی از شرم کارش به جنون میکشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟