نظر سمانه برای کتاب صوتی پاستیل‌های بنفش

پاستیل‌های بنفش
کاترین اپلگیت، آناهیتا حضرتی کیاوندانی
۴.۴(امتیاز ۱۳۰ نفر)
سمانه
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
کتاب صوتی خوبی بود که حس شنیدن به یه انیمیشن که برای بزرگسالان هم جذاب هست را برایم تداعی می‌کرد. این روزها مودم طوری بود که نمی‌تونستم کتابهای دیگه رو گوش بدم، دقیقا نیاز به یه بریک تایم داشتم که این کتاب برای روحیم خیلی خوب بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟