نظر مریم ضرابی نیا برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
مریم ضرابی نیا
۱۴۰۲/۰۶/۲۵
کتاب به جذابی اسمش نبود بنظرم کتاب عادی امد و حتی روایت جالب آنهم کمکی به اصل ماجرا نکرد متاسفانه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟