نظر فهیمه داودی برای کتاب صوتی قصه رستم

قصه رستم
ارسلان رسولی عمارلویی، محمد ولیان
۴.۱(امتیاز ۸۷۶ نفر)
فهیمه داودی
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
خوب بود.. احساسات انسان رو درگیر میکنه و احساس همدردی تو آدم بر انگیخته میشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟