افسانهای جالب
من همیشه تصورم این بود ماه مرد و آفتاب زن چون نور داره چون گرمی میده ولی خوب اینجا برعکس بود ولی نکتهاش این بودکه مردها پسر میخوان و زنها هم همه نور ومحبتشون رو از شوهرشون میخوان وقتی طرد میشن از طرف شوهراشون افسرده و بی رنگ و رو میشن البته این برای زنهایی صدق میکنه که هنوز به وجود ارزشمند خودشون پی نبردن و تاییدشون رو از مردشون میخوان
تهمینه هر مزی نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
دقیقا موافقم اگه زنها ارزش وجودی خودشونو ندونن و تأیید طلب باشن با وجود ارزشهای زیادشون مثل خانم ماه تنها و غمگین و منزوی خواهند شد
من همیشه تصورم این بود ماه مرد و آفتاب زن چون نور داره چون گرمی میده ولی خوب اینجا برعکس بود ولی نکتهاش این بودکه مردها پسر میخوان و زنها هم همه نور ومحبتشون رو از شوهرشون میخوان وقتی طرد میشن از طرف شوهراشون افسرده و بی رنگ و رو میشن البته این برای زنهایی صدق میکنه که هنوز به وجود ارزشمند خودشون پی نبردن و تاییدشون رو از مردشون میخوان