نظر سودابه رضازاده برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
سودابه رضازاده
۱۴۰۲/۰۵/۱۳
کتاب خوبی بود اما گوینده خوبی نداشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟