نظر ز نعیمی برای کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

باشگاه پنج صبحی‌ها
رابین شارما، سمیه یوسفی
۴.۵(امتیاز ۲۶۰ نفر)
ز نعیمی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
سلام با تشکر از کتابراه.
کتاب پر از کلمات تکراری بود. انتظارم از کتاب بالاتر از این بود. کتاب خیلی تبلیغ شده در فضای مجازی. اما من که نتونستم جذبش بشم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟