نظر علیرضااشکیانی برای کتاب مغازه‌‌‌ خودکشی

مغازه‌‌‌ خودکشی
ژان تولی، بنفشه کاظمی
۴.۱(امتیاز ۸۱ نفر)
علیرضااشکیانی
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
این کتاب قصه‌ای داره که قشنگ‌همراهت میکنه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟