نظر زهراامینی برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
زهراامینی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
داستان خیلی قشنگی بود لذت بردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟