نظر کیمیا ب برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
کیمیا ب
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
داستان زیبا بود اما تند خوانی گوینده جالب نیست!!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟