نظر Tara D برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
Tara D
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
قسمت رمانتیکش یکم تکراریه ولی اینکه جنبه‌های روانشناسی داره و رفتارای شخصیت‌های داستان رو بررسی میکنه نکته مثبت کتاب هست.
صدای گوینده بسیار عالیه.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟