نظر الهام انوری برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
الهام انوری
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
ارزش وقت گذاشتن نداره، خیلی ضعیف و سطحی نوشته شده، تقریبا کپی بود از رمان من پیش از تو.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟