نظر آناهیتا ضرغامی برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
آناهیتا ضرغامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
بنظرم داستانی تکراری داشت ولی در کل بد نبود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟