نظر ع .حسینی برای کتاب صوتی غسل آتش

غسل آتش
ع .حسینی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
20
خوب من این داستان را دوست دارم گوینده هم زیبا وروان داستان را تعریف کرده ممنون عالیه لطفاً بقیه جلد هارا هم بصورت صوتی موجود کنید اصلأ حس خوبی نیست پادر هوا ماندن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.