نظر میترا برای کتاب صوتی کاش کنارم بودی

کاش کنارم بودی
رنه کارلینو، بهاره نوبهار
۴.۱(امتیاز ۹۳۴ نفر)
میترا
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
رمان خوبی بود‌ی سری گفته بودن داستان لوسی بود قبول نداشتم. همه چی خیلی تند پیش میرفت. فکر کردم نویسنده میخواد زود تموم بشه. در کل خوب بود ممنون از کتابراه بابت کتابهای‌رایگان. ❤❤❤
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟